Бекітілді:
№1 педагогиқалық кеңес
27.08.2024ж
Педагогикалық кеңес төрайымы
Муртазина С.М.________________
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспары
және мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде
2024-2025 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекет перспективалық жоспары.
Білім беру ұйымы – «Айналайын»бөбекжай-бақшасы_
Ортаңғы топ «Ақ Ерке»
Балалардың жасы- 3 жастағы балалар
Жоспардың құрылу кезеңі- Қыркүйек айы 2024 жылғы
Айы |
Ұйымдастырылған іс-әрекет |
Ұйымдастырылған әс-әрекеттің міндеттері |
Қыркүйек |
Дене шынықтыру (Маман жоспар бойынша) |
Жалпы дамыту жаттығулары. қолдарыңызды жоғары, алға, екі жаққа көтеріңіз және түсіріңіз (бірге немесе кезектесіп).) допты бір-біріне жоғарыдан беру (алға және артқа), бүйірлерге (солға-оңға) бұрылу. саусақтарға көтерілу, аяқты алға, артқа, бүйірге қою Негізгі қозғалыстар: Жаяу.Әдетте,шұлықтардажоғары тіземен, бір уақытта Жүгіру. Әдетте шұлықтардабағанға бір-бірден Домалау, лақтыру, ұстау. Заттарды оң және сол қолмен қашықтыққа лақтыру (2,5-5 м қашықтықта),көлденең нысанаға екі қолмен төменнен, кеудеден, оң және сол қолмен (қашықтық 1,5-2 м) Жорғалау, өрмелеу.Заттар арасында 4-6 метр қашықтыққа түзу сызықпен жорғалау,Олардың айналасында,еденге төселген тақтаға Қайта құру. Бірінен соң бірі, қатарласып, шеңберде (көрнекі белгілер бойынша). Ритмикалық жаттығулар: Музыканың сүйемелдеуімен бұрыннан үйренген жаттығулар мен қимылдарды орындау |
Сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет |
Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті. Дағдыларды қалыптастыру: дауысты дыбыстардың (а, у) және кейбір дауыссыз дыбыстардың айтылуы: (п-б) Сөздік: ойындар мен ойын жаттығулары арқылы сөздік қорын кеңейту. Сөйлеудің грамматикалық құрылымы: сөздерді тегі, саны, жағдайы бойынша Үйлестіру. Байланыстырып сөйлеу. Дағдыларды қалыптастыру: суреттерді, заттарды қарау кезінде үйлесімді сөйлеу, тірі және жансыз табиғат объектілерін бақылау; шағын өлеңдерді жаттау; ересектердің сөйлеуін тыңдау және түсіну. Оқу, әңгімелеу. Балаларды оқыту: тыңдау, ертегінің мазмұнын түсіну, бейнелі сөздерді есте сақтау үйрету. |
|
Матиматика негіздері |
Сан. "Көп", "бір"ұғымдары туралы түсініктерді қалыптастыру Дағдыларды қалыптастыру: біртекті заттардан топтар құру және олардан біреуін бөлу; топтық бөлмедегі заттардың айырмашылықтары және олардың санын анықтау. Шама. Заттардың мөлшері әртүрлі болуы мүмкін деген түсінік беріңіз. Дағдыларды қалыптастыру: ұзындығы бойынша екі қарама-қарсы және бірдей заттарды салыстыру. Геометриялық пішіндер. Балаларды геометриялық пішіндерді тануға және атауға үйрету: шеңбер, шаршы. Дағдыларды қалыптастыру: геометриялық фигураларды тану және атау; фигуралардың пішінін зерттеу. Кеңістіктегі бағдарлау. Дене мүшелерінің орналасуын бағдарлай білуге үйрету. Дағдыларды қалыптастыру: дененің бөліктерінде (бас, аяқ, қол) атау және бағдарлау. |
|
Қоршаған ортамен танысу |
Тірі және жансыз табиғат құбылыстары туралы білімді қалыптастыру. Ауа-райының жағдайын анықтау, табиғат құбылыстарын бақылау (маусымдық). Негізгі идеяларды қалыптастыру: туған өлкенің кейбір өсімдіктері, көкөністер мен жемістер туралы. Ағаштардың 2 түрін тануға және атауға үйрету Жануарлар әлемі. Үй жануарлары мен олардың балапандары туралы білімді бекіту. Көлік, байланыс құралдары. Көлік құралдарының түрлерімен танысу. Балабақша, балабақша қызметкерлері туралы ұғымдарын кеңейту. Балалар туратын қала мен ауыл атауын атау. |
|
Қазақ тілі |
«Біздің балабақшамыз» Өз балабақшасы туралы әңгімелесу.Сөйлеу, есте сақтау қабілеттерін дамыту. |
|
Құрастыру |
Құрылыс материалдарынан құрастыру. Дағдыларды қалыптастыру: түрлі түсті және пішіндегі бөлшектерден қарапайым құрылыстар салу; кірпіштерді, пластиналарды тігінен және көлденең орналастыра отырып, бөлшектерді бекіту, бекіту тәсілдерін пайдалану; қағаз парақтарын әртүрлі әдістерді пайдалана отырып, көлемді қалыптарға түрлендіру: ұсақтау, жырту. |
|
Сурет салу |
Пәндік сурет: түрлі бағытта түзу сызықтар жүргізу, оларды кесіп өту дағдыларын қалыптастыру; көкөністер мен жемістерді бейнелеу, дөңгелек пішінді заттарды (бұлттар, күн) салу дағдыларын қалыптастыру. Сәндік сурет. Пішінді ескере отырып, жазықтықта ою-өрнек элементтерін орналастыру дағдыларын қалыптастыру. Сюжеттік сурет салу, дизайн бойынша сурет салу. Эмоционалды-эстетикалық талғамға дағдыландыру: қоршаған әлемнің сұлулығына, өнер туындыларына, тұрмыстық заттарға, қазақ және басқа халықтардың ойыншықтарына. |
|
Мүсіндеу |
Пәндік модельдеу: ермексаздың қасиеттерімен танысу дағдыларын жетілдіру. Көкөністер мен жемістерді қысу, жырту, тегістеу, бейнелеу тәсілдерін қолдана отырып, саз бен қамырдан мүсін жасау дағдыларын қалыптастыру. Алақандар арасында және жазықтықта түзу және дөңгелек қозғалыстармен кесектерді илеу дағдыларын жетілдіру. |
|
Жапсыру |
Іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру: дайын фигуралардан заттарды бейнелеу; желімдеу техникасы; желімді қылқаламға, мұқият жағып алу, жаймадағы дайын үлгіге жағу, желімнің қалдықтарын сүртуге майлықты қолдану |
|
Музыка (маман жоспары бойынша) |
Тындау: Музыканы тыңдау мәдениетін қалыптастыру баасқаларды алаңдатпау, шығарманы соңына дейін тыңдау,ересектердің орындауындағы музыканы тыңдай білу және оларды аудио-бейне жазбаларда тыңдау. Әң айту: Ұзақ қозғалмалы үйлесімді, ән айту қабілетін қалыптастыру. Балаларды мәнерлеп әң айтуға үйрету. Музықалық-ырғақтық қозғалыстар. Балаларда ырғақты қозғалысты дағдыларын қалыптастыру. Балаларды музыканың сипатына сәйкес қозғалуға үйрету. Балаларды жұпта шеңбер бойымен қозғалуға, музыка бөліктерінің өзгеруіне сәйкес қимылдарды өзгертуге үйрету. Балалар музыкалық аспаптарында ойнау. Балаларды кейбір музыкалық аспаптармен таныстыру; қоңырау,барабан,сондай-ақ олардың дыбысы. |
2024-2025 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекет перспективалық жоспар
Білім беру ұйымы – «Айналайын»бөбекжай-бақшасы
Ортаңғы топ «Ақ Ерке»
Балалардың жасы-3 жастағы балалар
Жоспардың құрылу кезеңі -2024 жылғы Қазан айы
Айы |
Ұйымдастырылған іс-әрекет |
Ұйымдастырылған іс-әрекеттің міндеттері |
Қазан |
Денешынықтыру (Специалист жоспары бойынша) |
Жалпы дамыту жаттығулары. заттарды алдыңызда, артыңызда, басыңыздың үстінде бір қолыңыздан екінші қолыңызға ауыстыру денені солға, оңға бұру (отырған күйден) қолды алға созып еңкейу Жаяу. Екі (жұпта); әртүрлі бағытта: түзу сызықта, шеңбердесағ Тепе-теңдік.Жаяужурналдабүйірлік қадамтепе-теңдікті сақтай отырып. Жүгіру. Сайттың бір жағынан екінші жағына,әртүрлі бағытта: түзу сызықта, шеңберде Домалау, лақтыру, ұстау. Заттарды көлденең нысанаға екі қолмен төменнен лақтыру,кеудеден, оң және сол қолмен (қашықтық 1,5-2 м) Жорғалау, өрмелеу. арқанның астына жүгіру,доғасы, биіктігі 40 см, Секіру.Шеңберден шеңберге секіру,объектілердің айналасында және арасында Қайта құру. Қатардағы өз орныңды таба білуге үйрету, шағын топпен және бүкіл топпен шеңберде (мұғалімнің көмегімен, көрнекі белгілер бойынша) Ритмикалық жаттығулар: Музыканың сүйемелдеуімен бұрыннан үйренген жаттығулар мен қимылдарды орындау |
Сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет |
Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті. Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.Дағдыларды қалыптастыру: дауысты (а, ә, е, о, ұ) және кейбір дауыссыз (п-б, к-қ, т-д, ж-ш, с-з) дыбыстарды айта білу Сөйлеудің грамматикалық құрылымы: сөздерді тегі, саны, жағдайы бойынша Үйлестіру. ересектердің сөйлеуін тыңдау және түсіну. ойын мен ойын жаттығулары арқылы сөздік қорын кеңейту Оқу, әңгімелеу. Балаларды оқыту: тыңдау, ертегінің мазмұнын түсіну, бейнелі сөздерді есте сақтауға үйрету. |
|
Математика негіздері |
Сан. "Көп", "бір"ұғымдары туралы түсініктерді қалыптастыру Дағдыларды қалыптастыру: біртекті заттардан топтар құру және олардан біреуін бөлу; топтық бөлмедегі заттардың айырмашылықтары және олардың санын анықтау. Геометриялық пішіндер. Балаларды геометриялық пішіндерді тануға және атауға үйретуді жалғастыру.шеңбер, шаршы. |
|
Қоршаған ортамен танысу |
Отбасылық суреттерді қарауға және отбасы мүшелері мен олардың әрекеттерін атауға үйрету. "Отбасы", "Үй", "Демалыста" және басқа мазмұнды-рөлдік ойындарды ұйымдастыру; Жануарлар әлемі. Үй жануарлары мен олардың балалары туралы білімді бекіту. Көлік, байланыс құралдары. Көлік құралдарының түрлерімен танысу. Көлік құралдарының түрлерімен таныстыру. Ересектердің еңбегі. Қазақстан - менің Отаным. Балалар тұратын қала мен ауыл, Қазақстан Республикасының астанасы, мемлекеттік рәміздері туралы білімдерін қалыптастыру. |
|
Қазақ тілі |
«Менің достарым» Балаларды бір-бірімен тату болуға, мейрімді болуға үйрету. Дамытушы ойындар арқылы әртүрлі тапсырмаларды орындай отырып,сөздік қорларын молайту, ой-өрісін дамыту. |
|
Құрастыру |
Құрылыс материалдарынан құрастыру. бөлшектерді орналастыру және кірпіштерді қалау, пластиналарды тік бағытта және көлденең орналастыру тәсілдерін пайдалану |
|
Сурет салу |
Пәндік сурет: көкөністер мен жемістерді бейнелеу, дөңгелек пішінді заттарды (бұлттар, шарлар,күн) салу дағдыларын қалыптастыру. Сәндік сурет. Пішінді ескере отырып, жазықтықта ою-өрнек элементтерін орналастыру дағдыларын қалыптастыруді жалғастыру. Сюжеттік сурет салу, дизайн бойынша сурет салу. Эмоционалды-эстетикалық талғамға дағдыландыру: қоршаған әлемнің сұлулығына, өнер туындыларына, тұрмыстық заттарға, қазақ және басқа халықтардың ойыншықтарына. |
|
Мүсіндеу |
Ермексаздың қасиеттерімен танысу дағдыларын жалғастыру. алақандарының арасында, жазықтықта түзету және домалақтау қозғалыстары арқылы кесектерді жаю, элементтерді қарапайым заттарға (ыдыстар, ойыншықтарды мүсіндеу) біріктіру білігін жетілдіру |
|
Жапсыру |
Бейнеленген заттарға сәйкес түстерді таңдай алу дағдысын қалыптастыру |
|
Музыка (Специалист жоспары бойынша) |
Тыңдау.Балаларды музыканың табиғатын сезінуге, тыңдалған музыка туралы өз әсерлерін айтуға үйрету. Ән айту.Ересектермен бірге ән айтуды үйрету, аспаптың сүйемелдеуімен оның дауысына бейімделу. Музыкалық-ритақты қозғалыстар балаларды әндерді сахналау кезінде шеңбер мен дөңгелек биде жұптасуға үйрету. Балалардың музыкалық аспаптарында ойнау. Балаларды сылдырмақпен ойнау әдістерімен таныстыру. Музыкалық ритақты, естуді дамыту |
2024-2025 ожылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекет перспективалық жоспар
Білім беру ұйымы – «Айналайын» бөбекжай-бақшасы
Ортаңғы топ «Ақ Ерке»
Балалардың жасы-3 жастағы балалар
Жоспардың құрылу кезеңі 2024 жылғы қараша айы
Айы |
Ұйымдастырылған іс-әрекет |
Ұйымдастырылған іс-әрекеттерінің міндеттері |
Қараша |
Денешынықтыру (Специалист жоспары бойынша) |
Жалпы дамыту жаттығулары. Жүгіру. «жылан»шашыраңқы Домалау, лақтыру, ұстау.Оң және сол қолмен тік нысанаға (нысананың биіктігі 1,2 м) (қашықтық 1-1,5 м). Жорғалау, өрмелеу. Көлбеу модуль бойынша кроль, туннель арқылы Қайта құру. Бір-біріне жақын құрылыс, шеңберде (көрнекі тірек нүктелері бойынша) Ритмикалық жаттығулар: Музыканың сүйемелдеуімен бұрыннан үйренген жаттығулар мен қимылдарды орындау |
Сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет |
Заттардың бөлшектерін ажыратуға және атауға үйрету; балалардың сөйлеу тілін заттардың қасиеті мен сапасын білдіретін сөздермен байыту; Тақпақтарды, өлеңдерді мағыналы, асықпай және дыбыстарды анық айтуға үйрету. Кейіпкерге, оқиғаларға өзінің көзқарасын білдіруге баулу |
|
Математика негіздері |
Биіктігі мен қалыңдығы бойынша екі қарама-қарсы және бірдей заттарды салыстыруға үйрету. Геометриялық пішіндер. Балаларды геометриялық пішіндерді тануға және атауға үйрету: шеңбер, шаршы, үшбұрыш, түйсіну және көру арқылы пішін түрлерін зерттеуге үйрету |
|
Қоршаған ортамен таныстыру |
Тірі және өлі табиғат құбылыстары туралы білімдерін қалыптастыру. Ауа-райының жағдайын анықтау, табиғат құбылыстарын (маусымдық) бақылау. Табиғат құбылыстарына қызығушылықтарын тәрбиелеу. |
|
Қазақ тілі |
«Күз мезгілі» Күз туралы білімдерін дамыту. Күз туралы тақпақтар айта отырып баланың сөйлеу тілін дамыту. |
|
Құрастыру |
Ірі және ұсақ құрылыс материалдарынан құрастыру. Көп түсті құрылым құрастыру |
|
Сурет салу |
Бірнеше көлденең және тік сызықтардан заттар салуды (дуал); салынған пішіндерді бояуды, дәстүрден тыс сурет салу (саусақтарымен және алақандарымен, түрлі- түсті борлармен) дағдыларын қалыптастыру. |
|
Мүсіндеу |
бірнеше бөліктен тұратын күрделі емес заттарды, жануарларды мүсіндеу дағдыларын қалыптастыру. Сазбалшықтан, ермексаздан мүсіндеуге қызығушылығын тудыру. Табиғи материалдан мүсіндеу дағдыларын бекіту |
|
Жапсыру |
Ересектер даярлаған ірі және барынша ұсақ элементтерді орналастыру мен желімдей білуге үйрету.Желімдеудің техникасымен таныстыру және жұмыс жасау. |
|
Музыка (Специалист жоспар бойынша) |
Есту. Балалардың музыкалық аспаптарының дыбысын (сылдырмақ, барабан, домбыра, т.б.) құлақ арқылы ажырату қабілеттерін арттыру. Ән айту. Балалардың барлығымен бірдей қарқынмен ән айту дағдысын қалыптастыру, сөздерді анық айту. Әндерді салыстырып, мінезіне қарай ажырата білу. Музыкалық-ритмикалық қимылдар. Балаларды музыка әуенімен шеңбер бойымен бірінен соң бірі және жан-жақты жүруге, жүгіруге, қолдарын сермеп, айналма орындауға үйрету. Музыкалық фразалар мен бөліктердің өзгеруін есту, қимылдарды сәйкесінше өзгерту. Балалардың музыкалық аспаптарында ойнау. Қолыңызда бубенді қалай дұрыс ұстау керектігін біліңіз. Ырғақты дамыту, алақанмен, жұдырықпен айқын соққыға жету. |
2024-2025ожылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекет перспективалық жоспар
Білім беру ұйымы – «Айналайын» бөбекжай-бақшасы
Ортаңғы топ «Ақ Ерке»
Балалардың жасы-3 жастағы балалар
Жоспар қай кезеңге жасалды 2024 жылғы желтоқсан айы
Айы |
Ұйымдастырылған іс-әрекет |
Ұйымдастырылған іс-әрекеттерәнәі міндеттері |
Желтоқсан |
Денешынықтыру (Специалист жоспар бойынша) |
Жалпы дамыту жаттығулары. Жүгіру.Тоқтаумен, белгіленген жерге сигнал бойынша Домалау, лақтыру, ұстау.Допты бір-біріне 1,5-2 метр қашықтықтан отырып, аяқты алшақ домалау. Жорғалау, өрмелеу.Туннель арқылы, баспалдақпен көтерілу Қайта құру.Қатардағы өз орныңды таба білуге үйрету Ритмикалық жаттығулар: Музыканың сүйемелдеуімен бұрыннан үйренген жаттығулар мен қимылдарды орындау |
Сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет |
Сөздік қор. Сөздік қорды заттардың сапасы мен қасиеттерін білдіретін, заттарды жалпы (ойыншықтар, киім, аяқ киім, ыдыс, жиһаз) және ерекше белгілері бойынша жалпылаушы сөздермен байыту, қарама-қарсы мағынадағы сөздерді - антонимдерді енгізу. Байланыстырып сөйлеу: Кейіпкерлерді сипаттау үшін дауыс ырғағының мәнерлі қарапайым тәсілдерін қолдану, таныс ертегілерді ойнауға және сахналауға ынталандыру, қызығушылығын ояту. Кітаптарға қызығушылықты ояту. Кітаптардағы суреттерді өзбетінше, басқа балалармен бірге қарауды үйрету. Көрген суреттері бойынша өз ойын айтуды қалыптастыру. Әдеби шығармалардың мазмұнын тыңдау және түсіну. |
|
Математика негіздері |
Геометриялық фигуралар. Балаларды геометриялық фигуралармен: үшбұрыш, шаршы, дөңгелекпен таныстыру, ұстау және көру тәсілдері арқылы аталған фигураларды зерттеуге мүмкіндік беру. |
|
Қоршаған ортамен таныстыру |
Заттық әлем: Қоршаған ортаны қабылдау, кеңістікті бағдарлауға үйрету. Көлік, байланыс құралдары Көлік құралдарының түрлерімен және ауада ұшатын қозғалыс құралдарымен таныстыру. Жаяу жүргіншілерге және жолаушыларға арналған қарапайым ережелермен таныстыру. Менің Отаным - Қазақстан Балалар тұратын қала мен ауыл, Қазақстан Республикасының астанасы, мемлекеттік рәміздері туралы білімдерін қалыптастыру. Қазақ халқының дәстүрлі киіз үйімен таныстыру. Балаларды айналасындағы ересектердің жақсы көретінін, оған әрқашан қамқорлық танытатынын білдіре отырып, өзінің туған жеріне, Отанына деген сүйіспеншілік сезімін ояту. |
|
Қазақ тілі |
«Менің Отаным» Отан туралы әңгіме құрастыру. Балаларды негізгі ойды дұрыс жеткізе білуге, монологтік мәтінді байланыстырып айтуға, мәтін мазмұнын дұрыс, рет-ретімен айтуға үйрету. |
|
Құрастыру |
Құрастыруда бөлшектерді орналастыру және кірпіштерді қалау, пластиналарды тік бағытта және көлденең орналастыру тәсілдерін қолдану, ірі және ұсақ құрылыс материалдарынан, үлгі бойынша, ойдан құрастыру. Ойнап болғаннан кейін бөлшектерді жинауға, қауіпсіздікті сақтауға, ұқыптылыққа баулу. |
|
Сурет салу |
Сурет салу техникасының бастапқы дағдыларына игеру. Сызықтарды, штрихтарды, дақтарды, бояуларды ретімен қолдана білу. Негізгі түстерді дұрыс атауды үйрету. |
|
Мүсіндеу |
Қазақ халқының әшекей бұйымдарымен (білезік, жүзік, балдақ, сырға, тұмар және т.б.) таныстыру. Мүсіндеу тәсілдерін қолдана отырып, өзіне ұнаған бұйымдарды мүсіндеу, оларды таяқшамен безендіру. Жеке жұмыстарын ұжымдық композицияларға біріктіру дағдыларын қалыптастыру. |
|
Жапсыру |
Геометриялық фигуралардың (дөңгелек, шаршы, үшбұрыш) ортасына, бұрыштарына дайын ою-өрнектерді жапсыру арқылы киіз, кілем, көрпе, алаша орамал және т.б. жасау. Жапсыру барысында қауіпсіздікті сақтауға, ұқыпты болуға баулу. |
|
Музыка (Специалист жоспар бойынша) |
Музыка тыңдау. Музыкалық шығарманы иллюстрациялармен салыстыра білуді қалыптастыру. Балалар аспаптарының, музыкалық ойыншықтардың дыбысталуын ажыратуға үйрету; оларды атай білу. Ән айту. Аспаптың сүйемелдеуіне, ересектердің дауысына ілесе отырып, олармен бірге ән айту, әнді бірге бастап, бірге аяқтау. Музыкалық-ырғақтық қозғалыстар. Би қимылдарын орындау сапасын жақсарту: кезек-кезек екі аяқпен және бір аяқпен секіру. Заттармен және заттарсыз музыкалық шығарманың қарқыны мен сипатына сәйкес бір-бірден, жұппен ырғақты қимылдар орындау. |
2024-2025 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекет перспективалық жоспары.
Білім беру ұйымы – «Айналайын»бөбекжай-бақшасы_
Ортаңғы топ «Ақ Ерке»
Балалардың жасы 3 жастағы балалар
Жоспардың құрылу кезеңі 2025 оқу жылы қаңтар айы
Айы |
Ұйымдастырылған іс-әрекет |
Ұйымдастырылған іс-әрекеттерінің міндеттері |
Қаңтар |
Денешынықтыру (маман жоспар бойынша) |
Жалпы дамыту жаттығулары. Секіру.ұзындығы кемінде 40 сантиметр қашықтықта орналасқан жерден. Ритмикалық жаттығулар: Музыканың сүйемелдеуімен бұрыннан үйренген жаттығулар мен қимылдарды орындау |
Сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет |
Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті. Дауысты (а, ә, е, о, ұ) және кейбір дауыссыз (п-б, к-қ, т-д, ж-ш, с-з) дыбыстарды анық айту, дыбыстардың артикуляциясын нақтылау және бекіту, артикуляциялық аппаратты дамыту, сөйлеу қарқынын өзгерту қабілетін дамыту: баяу сөйлеу, жаңылтпаштар айту. Тілдің грамматикалық құрылымы: Сөздерді жіктелуіне, септелуіне қарай байланыстыру, зат есімдерді үстінде, астында, артында, жанында тәрізді көмекші сөздермен бірге қолдану, зат есімдерді жекеше, көпше түрде, етістіктерді келер және өткен шақта қолдану. Кітаптарға қызығушылықты ояту. Жаңа ертегілерді, әңгімелерді, өлеңдерді тыңдай білуге, олардың мазмұнындағы әрекеттердің дамуын бақылауға, шығарманың кейіпкерлеріне жанашырлық танытуға тәрбиелеу. Балалармен кейіпкерлердің әрекеттері мен олардың әрекеттерінің салдарын талқылау. |
|
Математика негіздері |
Кеңістікті бағдарлау. Өзінің дене мүшелерін бағдарлау және осыған байланысты өзіне қатысты кеңістік бағыттарын анықтау: үстінде-астында, алдында-артында, оң-сол. Геометриялық фигуралар. Балаларды геометриялық фигуралармен: үшбұрыш, шаршы, дөңгелекпен таныстыру, ұстау және көру тәсілдері арқылы аталған фигураларды зерттеуге мүмкіндік беру. |
|
Қоршаған ортамен таныстыру |
Еңбекке баулу Қарапайым тапсырмаларды өздігінен орындауға, түрлі балалар әрекетіне қажетті материалдарды, құрал-жабдықтарды әзірлеуге, қолданып болған соң ойыншықтарды, кітаптарды, заттарды орнына жинауға баулу. Өзінің, құрдастарының шығармашылық жұмыстарының нәтижелеріне, суреттеріне, бұйымдарға құрметпен қарауға, оларға ұқыптылықпен қарауға баулу. Тірі және өлі табиғат заттары мен құбылыстарына қызығушылықтарын қалыптастыру. Өсімдіктер әлемі Туған өлкенің кейбір өсімдіктері туралы қарапайым түсініктерді қалыптастыру. Ағаштардың, дала гүлдерінің, кейбір көкөністер мен жемістердің, бөлме өсімдіктерінің 2-3 түрін тану және атау, өсімдік бөліктерін тану. |
|
Қазақ тілі |
«Бөлме гүлдері» Балаларға гүлдер туралы түсінік беру.Олардың түрлерін ажырата білуге үйрету. Тілдік ойындар мен жаттығуларды қолдана отырып, балалардың сөздік қорларын дамыту және байыту.Гүлдерге қамқор болуға тәрбиелеу. |
|
Құрастыру |
Құрастырылатын құрылысты қарапайым сызбаларға, суреттегі үлгісіне қарап зерттеуге және кірпіштерді, тақтайшаларды тігінен қатарға орналастырып, бір-бірімен мықтап бекіту тәсілдерін қолданып, өзбетінше құрастыруға мүмкіндік беру, өзінің тұрғызған құрылысын талдауға баулу. Құрастырған құрылыспен сюжетті ойыншықтарды қолданып ойнату. Ойнап болғаннан кейін бөлшектерді жинауға, қауіпсіздікті сақтауға, ұқыптылыққа баулу. |
|
Сурет салу |
Көлденең және тік сызықтарды салу, олардың қиылысуын жүргізе білу, әр түрлі пішіндегі (көкөністер мен жемістер, ыдыс-аяқ, ойыншықтар, жануарлар), дөңгелек пішінді (шарлар, бұлттар, күн) заттарды бейнелеу, бірнеше көлденең және тік сызықтардан тұратын заттарды бейнелеу. |
|
Мүсіндеу |
Ермексаздан мүсіндеуге қызығушылыққа баулу. Сазбалшық, ермексаз кесектерінен бөліп алу, домалату, ширату, созу, жаю тәсілдерін пайдалана отырып, көкөністер мен жемістерді, кейбір заттарды, азық-түлік тағамдарын мүсіндеуге үйрету. Кесектерді алақандарының арасында домалату, есу, жаю тәсілдері арқылы заттарды мүсіндеу (ыдыстар, ойыншықтар). Жеке жұмыстарын ұжымдық композицияларға біріктіру дағдыларын қалыптастыру. |
|
Жапсыру |
Балаларды ересектер дайындаған ірі және ұсақ элементтерді қағаз бетіне орналастыру және жапсыру арқылы ұжымдық композиция құрастыруға баулу. Геометриялық фигуралардың (дөңгелек, шаршы, үшбұрыш) ортасына, бұрыштарына дайын ою-өрнектерді жапсыру арқылы киіз, кілем, көрпе, алаша орамал және т.б. жасау. Жапсыру барысында қауіпсіздікті сақтауға, ұқыпты болуға баулу. |
|
Музыка (Специалист жоспар бойынша) |
Музыка тыңдау. Тыңдау. Балаларды музыкалық шығарманың мәнерлі құралдарын байқауға үйрету: динамика (қатты-тыныш), қарқын (жылдам-баяу), көңіл-күй (қайғылы, көңілді, жұмсақ және т.б.).Балаларға ұзын және қысқа дыбыстарды ажырата білуге үйрету. |
2024-2025 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекет перспективалық жоспары.
Білім беру ұйымы – «Айналайын»бөбекжай-бақшасы_
Ортаңғы топ «Ақ Ерке»
Балалардың жасы 3 жастағы балалар
Жоспардың құрылу кезеңі 2025 оқу жылы Ақпан айы
Айы |
Ұйымдастырылған іс-әрекет |
Ұйымдастырылған іс-әрекеттерінің міндеттері |
Ақпан |
Денешынықтыру (Специалист жоспар бойынша) |
Жалпы дамыту жаттығулары. Дене жаттығулары:иілу, иықты жоғары көтеру, қолды екі жаққа тарату (еңкейтілген қалыптан). Ритмикалық жаттығулар: Музыканың сүйемелдеуімен бұрыннан үйренген жаттығулар мен қимылдарды орындау |
Сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет |
суреттерді, заттарды қарастыруда, тірі және өлі табиғат нысандарын бақылау кезінде байланыстырып сөйлеуге дағдыландыру суреттер бойынша таныс шығармаларды тануға, сұрақтарға жауап беру қабілеттерін дамыту |
|
Математика негіздері |
Кеңістікте бағдарлау. Өзінің дене бөліктерінің орналасу бағдарын білуге үйрету. |
|
Қоршаған ортамен таныстыру |
Үй жануарлары мен олардың төлдері туралы білімдерін бекіту. Қазақстанды мекендейтін жабайы жануарлар жайлы түсініктерін қалыптастыру; табиғат бұрышын мекендеушілерді бақылау дағдыларын қалыптастыру. |
|
Қазақ тілі |
«Мөлдіреген аппақ қыс» (сурет бойынша әңгіме) Өз бетінше сөйлеу мәнері мен дауыс күшін тиісінше өзгертіп отыру іскерлігін жетілдіру.Қысқа байланысты тақпақ, сұрақ- жауап арқылы тіл байлығын байыту.Оларды бақылауға тәрбиелеу. |
|
Құрастыру |
қағазды бүктеу, жырту, шиыршықтау тәсілдерін пайдаланып, қағаз беттерін көлемді пішіндерге түрлендіру |
|
Сурет салу |
Сюжеттік сурет салу, ойлауы бойынша сурет салу |
|
Мүсіндеу |
Әшекей заттарды мүсіндеу дағдыларын қалыптастыру. Өз ойынан мүсін құрау. Ересектің көмегімен шығармашылық ойлауды дамыту. |
|
Жапсыру |
жаймадағы дайын пішіндерге жағу желім қалдықтарын жою үшін майлықты пайдалану дағдыларын қалыптастыру |
|
Музыка (Специалист жоспар бойынша) |
Есту. Балаларды музыкадағы пьесаның атына сәйкес келетін бейнелі сәттерді естуге үйрету. Ән айту. Балаларға лирикалық сипаттағы әнді әнмен, таза интонациямен, сөздерді анық айтуға үйрету; әнде әннің табиғатын жеткізу, әуенді ырғақты дәл орындай отырып, кіріспеден кейін бірден айта бастау. Музыкалық-ритмикалық қимылдар. Оңай, әсем қозғалу, ырғақты шапалақтау, орнында айналдыру. Жәндіктер мен жануарлардың суреттерін қозғалыстағы бейнелеу. Балалардың музыкалық аспаптарында ойнау. ДМИ тану және атау мүмкіндігін жетілдіріңіз. Би. Қазақтың би өнерімен таныстыру, балаларға «Қамажай» биін үйрету |
2024-2025 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекет перспективалық жоспары.
Білім беру ұйымы – «Айналайын»бөбекжай-бақшасы_
Ортаңғы топ «Ақ Ерке»
Балалардың жасы 3 жастағы балалар
Жоспардың құрылу кезеңі 2025 оқу жылы Наурыз айы
Айы |
Ұйымдастырылған іс-әрекет |
Ұйымдастырылған іс-әрекеттерінің міндеттері |
Наурыз |
Денешынықтыру (Специалист жоспар бойынша) |
Жалпы дамыту жаттығулары. Дене жаттығулары:иілу, иықты жоғары көтеру, қолды екі жаққа тарату (еңкейтілген қалыптан). Ритмикалық жаттығулар: Музыканың сүйемелдеуімен бұрыннан үйренген жаттығулар мен қимылдарды орындау |
Сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет |
Сөздік қор. Сөздік қорды заттардың сапасы мен қасиеттерін білдіретін, заттарды жалпы (ойыншықтар, киім, аяқ киім, ыдыс, жиһаз) және ерекше белгілері бойынша жалпылаушы сөздермен байыту, қарама-қарсы мағынадағы сөздерді - антонимдерді енгізу. Байланыстырып сөйлеу: Ересектердің сөзін тыңдау және түсіну, сөйлеу әдебінің тиісті формаларын дұрыс қолдану, ересектермен диалог құру, берілген сұрақтарды тыңдау және түсінікті жауап беру. Кітаптарға қызығушылықты ояту. Ересектермен бірге ертегілерді, қарапайым көріністерді ойнауға, бірлескен ойындарға қатысуға ықпал ету, онда жеке репликаларды, кейіпкерлердің эмоционалды образын беруге баулу. Балаларды тақпақтар мен шағын өлеңдерді жатқа айтуға үйрету. |
|
Математика негіздері |
Шама Екі затты өлшемі бойынша (ұзын-қысқа, биік-аласа, артық-кем) салыстыру. Өлшемдері қарама-қарсы және бірдей заттарды салыстыру, заттарды салыстыруда шаманың берілген белгісі бойынша (ұзындығы, ені, биіктігі, жалпы шамасы бойынша) бір затты екінші затпен беттестіру және жанына қою тәсілдері арқылы салыстыру, салыстыру нәтижелерін ұзындығы бойынша ұзын-қысқасөздерімен белгілеу. |
|
Қоршаған ортамен таныстыру |
Тірі және өлі табиғат заттары мен құбылыстарына қызығушылықтарын қалыптастыру. Жануарлар әлемі Үй жануарлары мен олардың төлдері туралы білімдерін бекіту.Қазақстанды мекендейтін жабайы жануарлар жайлы түсініктерін қалыптастыру, табиғат бұрышын мекендеушілерді бақылау дағдыларын қалыптастыру. Табиғаттағы маусымдық өзгерістер. Ауа-райының жағдайын анықтау (суық, жылы, ыстық), табиғат құбылыстарын бақылау (маусымдық), бақылау күнтізбесінде жылдың қысқы, көктемгі, жазғы және күзгі мезгілдеріндегі ауа-райының жай-күйін белгілеу. |
|
Қазақ тілі |
«Наурыз көктем» Наурыз мерекесі туралы түсінік бере отырып, өмірінде болған оқиғаны еске түсіру арқылы әңгімелеуге үйрету. |
|
Құрастыру |
Ұжымдық құрылыс жасауға баулу, алдын-ала келісе отырып, құрылыс бөліктерін жеке дайындау, өздерінің құрастырған бұйымдарын біріктіре отырып, дайын болған құрылыспен бірге ойнату. |
|
Сурет салу |
Қазақ ою-өрнектерінің қарапайым элементтерін қайталап салуға баулу. Құмға таяқшалармен, асфальтқа бормен, өз бетінше ойдан сурет салуға мүмкіндік беру. Сурет салуда қауіпсіздікті сақтауға, ұқыптылыққа баулу. |
|
Мүсіндеу |
Қазақ халқының әшекей бұйымдарымен (білезік, жүзік, балдақ, сырға, тұмар және т.б.) таныстыру. Мүсіндеу тәсілдерін қолдана отырып, өзіне ұнаған бұйымдарды мүсіндеу, оларды таяқшамен безендіру. Жеке жұмыстарын ұжымдық композицияларға біріктіру дағдыларын қалыптастыру. |
|
Жапсыру |
Қазақ халқының ұлттық ыдыс-аяқтарымен, тұрмыстық заттарымен таныстыру. Ұнаған дайын заттардың пішіндерін қазақ оюларының қарапайым элементтерімен безендіру. Заттардың пішіні мен олардың түсі туралы білімді бекіту. |
|
Музыка (Специалист жоспар бойынша) |
Музыка тыңдау. Әртүрлі аспапта орындалған әндерді тыңдауға, оларды есте сақтауға және білуге; шығарманы соңына дейін тыңдауға үйрету. Ән айту. Аспаптың сүйемелдеуіне, ересектердің дауысына ілесе отырып, олармен бірге ән айту, әнді бірге бастап, бірге аяқтау. Музыкалық-ырғақтық қозғалыстар. Балаларды музыкалық аспаптармен: сыбызғы, металлафон, қоңырау, бубен, сылдырмақ және барабанмен, сондай-ақ олардың дыбысталуымен таныстыру. Балаларға арналған музыкалық аспаптарда және металлофонда (бір пластинада) ырғақпен қағып ойнаудың қарапайым дағдыларын меңгеруге ықпал ету. |
2024-2025 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекет перспективалық жоспары.
Білім беру ұйымы – «Айналайын»бөбекжай-бақшасы_
Ортаңғы топ «Ақ Ерке»
Балалардың жасы 3 жастағы балалар
Жоспардың құрылу кезеңі 2025 оқу жылы сәуір айы
Айы |
Ұйымдастырылған іс-әрекет |
Ұйымдастырылған іс-әрекеттерінің міндеттері |
Сәуір |
Денешынықтыру (Специалист жоспар бойынша) |
Жалпы дамыту жаттығулары. |
Сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет |
Байланыстырып сөйлеу: Зат есімдерді үстінде, астында, артында, жанында тәрізді көмекші сөздермен бірге қолдану. Ересектердің сөзін тыңдауға үйрету. Бір-бірімен, ересектермен сөйлесуге үйретіп, естігені, көргені, өзі қолдан жасаған заттары туралы айтуды үйрету. Әдеби шығармалардың мазмұнын тыңдау және түсіну. Әдеби шығарма кейіпкерлерінің дауыс ырғағы мен мәнерлігін оларға еліктеп, жеткізуді қалыптастыру. Сюжетті эмоционалды қабылдау, кейіпкерлерге жанашырлық таныту. Ересектермен бірге ертегілерді, қарапайым көріністерді ойнауды дағдыландыру. |
|
Математика негіздері |
Уақытты бағдарлау. Қарама-қарсы тәулік бөліктерін бағдарлау: күндіз-түнде, таңертең-кешке. «Көп», «Бір» ұғымдарын ажыратып, жаңаны тануға ұмтылу, заттарды қызығып, қуанып зерттеуге ындаландыру. Біртекті заттарды топтастырады және олардың біреуін бөліп көрсетуді меңгерту. қоршаған ортадан бір немесе бірнеше бірдей затты табуға үйрету. |
|
Қоршаған ортамен таныстыру |
Адамгершілікке баулу Балаларда жақсы және жаман әрекеттер, қылықтар туралы қарапайым түсініктерді дамыту, әлеуметтік және эмоционалды интеллекті тәрбиелеу: балалардың назарын адамның жеке қасиеттеріне (мейірімді, жанашыр, қамқор, сезімтал және іскер, еңбекқор, ұқыпты) аудару, жақсы және жаман әрекеттерді дұрыс бағалау тәжірибесін қалыптастыру. Еңбекке баулу Таныс мамандық иелеріне құрметпен қарау, олардың еңбек нәтижелеріне қамқорлық таныту. Балаларды ересектердің еңбегін бақылау негізінде ойын әрекетіне ынталандыру. Мүмкіндіктеріне қарай күтушіге, аула сыпырушыға көмек көрсетуді ұйымдастыру. Өзгенің еңбегінің нәтижесіне құрметпен қарауға тәрбиелеу, көмек көрсету ниеттерін қолдау |
|
Қазақ тілі |
«Ас атасы-нан» Нанның бидайдан жасалатыны және нанның адам үшін маңыздылығын түсіндіру Баланың ойлау қабілетін, танымдық көзқарасын, шыңдау.
|
|
Құрастыру |
Құрастыру дағдыларын дамыту, негізгі құрылыс бөлшектерін: текшелер, кірпіштер, цилиндрлер, үшбұрыштар, призмаларды ажырата білуге, атауға және қолдануға үйрету, бұрын алынған дағдыларды: төсеу, бекіту, қою қолдана отырып, жаңа ғимараттар салу. |
|
Сурет салу |
Көлденең және тік сызықтарды салу, олардың қиылысуын жүргізе білу, әр түрлі пішіндегі (көкөністер мен жемістер, ыдыс-аяқ, ойыншықтар, жануарлар), дөңгелек пішінді (шарлар, бұлттар, күн) заттарды бейнелеу, бірнеше көлденең және тік сызықтардан тұратын заттарды бейнелеу. |
|
Мүсіндеу |
Қазақ халқының әшекей бұйымдарын білу, заттар мен бұйымдарды өзбетінше мүсіндей алуды үйрету. Жеке жұмыстарын ұжымдық композицияларға біріктіріп, мүсіндеу барысында қауіпсіздікті сақтау. |
|
Жапсыру |
Жапсыруда табиғи материалдарды және қағазды түрлендіру әдістерін қолдану (жырту, умаждау, бүктеу, қатпарлау). Балаларды ересектер дайындаған ірі және ұсақ элементтерді қағаз бетіне орналастыру және жапсыру арқылы ұжымдық композиция құрастыруға баулу. |
|
Музыка (Специалист жоспар бойынша) |
Есту. Әннің жанрын ажыратуға, оның сипатын өз бетінше анықтауға үйрету. Балалардың назарын динамикаға аударып, музыкадағы өзгерістерді тіркеңіз. Ән айту. Балаларды мәнерлеп ән айтуға үйрету, музыкалық фразалар арасында және ән айтуды бастамас бұрын тыныс алу қабілеттерін қалыптастыру. Музыкалық сүйемелдеумен және сүйемелдеусіз ән айтуды үйреніңіз. Музыкалық-ритмикалық қимылдар. Музыкалық бөліктерді ауыстыру арқылы қимылдарды өз бетінше өзгертуге үйрету, серіктестік сезімін дамыту. Би қимылдарын жетілдіру: жартылай еңкейу, бұралу, серіппе. Балалардың музыкалық аспаптарында ойнау. Балалардың музыкалық аспаптарында ойнау дағдыларын бекіту. |
2024-2025 оқу жылына арналған ұйымдастырылған іс-әрекет перспективалық жоспары.
Білім беру ұйымы – «Айналайын»бөбекжай-бақшасы_
Ортаңғы топ «Ақ Ерке»
Балалардың жасы 3 жастағы балалар
Жоспардың құрылу кезеңі 2025 оқу жылы мамыр айы
Айы |
Ұйымдастырылған іс-әрекет |
Ұйымдастырылған іс-әрекеттерінің міндеттері |
Мамыр |
Денещынықтыру (Специалист жоспар бойынша) |
Жалпы дамыту жаттығулары. Қол және иық белдеуіне арналған жаттығулар: Алдыңыздағы заттарды бір қолыңыздан екіншісіне жылжытыңыз, қолыңызды жоғары, алға, екі жаққа (бірге немесе кезектесіп) жоғары және түсіріңіз. |
Сөйдеуді дамыту және көркем әдебиет |
Байланыстырып сөйлеу: Зат есімдерді үстінде, астында, артында, жанында тәрізді көмекші сөздермен бірге қолдану. Ересектердің сөзін тыңдауға үйрету. Бір-бірімен, ересектермен сөйлесуге үйретіп, естігені, көргені, өзі қолдан жасаған заттары туралы айтуды үйрету. Өткенді қайталау. Әдеби шығармалардың мазмұнын тыңдау және түсіну. Әдеби шығарма кейіпкерлерінің дауыс ырғағы мен мәнерлігін оларға еліктеп, жеткізуді қалыптастыру. Сюжетті эмоционалды қабылдау, кейіпкерлерге жанашырлық таныту. Ересектермен бірге ертегілерді, қарапайым көріністерді ойнауды дағдыландыру. Өткенді қайталау. |
|
Математика негіздері |
Уақытты бағдарлау. Қарама-қарсы тәулік бөліктерін бағдарлау: күндіз-түнде, таңертең-кешке. «Көп», «Бір» ұғымдарын ажыратып, жаңаны тануға ұмтылу, заттарды қызығып, қуанып зерттеуге ындаландыру. Біртекті заттарды топтастырады және олардың біреуін бөліп көрсетуді меңгерту. қоршаған ортадан бір немесе бірнеше бірдей затты табуға үйрету. Өткенді қайталау. |
|
Қоршаған ортамен таныстыру |
Адамгершілікке баулу Балаларда жақсы және жаман әрекеттер, қылықтар туралы қарапайым түсініктерді дамыту, әлеуметтік және эмоционалды интеллекті тәрбиелеу: балалардың назарын адамның жеке қасиеттеріне (мейірімді, жанашыр, қамқор, сезімтал және іскер, еңбекқор, ұқыпты) аудару, жақсы және жаман әрекеттерді дұрыс бағалау тәжірибесін қалыптастыру. Еңбекке баулу Таныс мамандық иелеріне құрметпен қарау, олардың еңбек нәтижелеріне қамқорлық таныту. Балаларды ересектердің еңбегін бақылау негізінде ойын әрекетіне ынталандыру. Мүмкіндіктеріне қарай күтушіге, аула сыпырушыға көмек көрсетуді ұйымдастыру. Өзгенің еңбегінің нәтижесіне құрметпен қарауға тәрбиелеу, көмек көрсету ниеттерін қолдау. Өткенді қайталау. |
|
Қазақ тілі |
Қарым- қатынас мәдениетін сақтауға үйрету. «Біз Отанның сарбазы» Отан қорғаушылар туралы түсінік беру, сөйлеу мәнерін сақтауға, сөздерді жіктелуіне қарай байланыстыруға үйрету, тақырыпқа сәйкес қысқа өлең жаттату. |
|
Құрастыру |
Құрастыру дағдыларын дамыту, негізгі құрылыс бөлшектерін: текшелер, кірпіштер, цилиндрлер, үшбұрыштар, призмаларды ажырата білуге, атауға және қолдануға үйрету, бұрын алынған дағдыларды: төсеу, бекіту, қою қолдана отырып, жаңа ғимараттар салу. Өткенді қайталау. |
|
Сурет салу |
Көлденең және тік сызықтарды салу, олардың қиылысуын жүргізе білу, әр түрлі пішіндегі (көкөністер мен жемістер, ыдыс-аяқ, ойыншықтар, жануарлар), дөңгелек пішінді (шарлар, бұлттар, күн) заттарды бейнелеу, бірнеше көлденең және тік сызықтардан тұратын заттарды бейнелеу. Өткенді қайталау. |
|
Мүсіндеу |
Қазақ халқының әшекей бұйымдарын білу, заттар мен бұйымдарды өзбетінше мүсіндей алуды үйрету. Жеке жұмыстарын ұжымдық композицияларға біріктіріп, мүсіндеу барысында қауіпсіздікті сақтау. Өткенді қайталау. |
|
Жапсыру |
Жапсыруда табиғи материалдарды және қағазды түрлендіру әдістерін қолдану (жырту, умаждау, бүктеу, қатпарлау). Балаларды ересектер дайындаған ірі және ұсақ элементтерді қағаз бетіне орналастыру және жапсыру арқылы ұжымдық композиция құрастыруға баулу. Өткенді қайталау. |
|
Музыка (Специалист жоспар бойынша) |
Музыка тыңдау. Музыкалық және шулы ойыншықтардың, балалар аспаптарының дыбысталуын ажырату, оларды атау, қарапайым ырғақпен соғуды үйрету. Әннің қарқынына сәйкес топпен қосылып ән айтады, әнді барлығымен бірге бастайды және аяқтайды. Сөздерді дұрыс және анық айту, әннің сипатын береді (көңілді, мұңды, ойнақы, әуенді); Музыкалық-ырғақтық қозғалыстар. Балаларды музыкалық аспаптармен: сыбызғы, металлафон, қоңырау, бубен, сылдырмақ және барабанмен, сондай-ақ олардың дыбысталуымен таныстыру. Балаларға арналған музыкалық аспаптарда және металлофонда (бір пластинада) ырғақпен қағып ойнаудың қарапайым дағдыларын меңгеруге ықпал ету. Өткенді қайталау. |