Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының "Қарабалық ауданы білім бөлімінің "Айналайын" бөбекжайы" КМҚК
КГКП "Ясли-сад "Айналайын" отдела образования Карабалыкского района" Управления образования акимата Костанайской области |
|
---|
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының "Қарабалық ауданы білім бөлімінің "Айналайын" бөбекжайы" КМҚК
КГКП "Ясли-сад "Айналайын" отдела образования Карабалыкского района" Управления образования акимата Костанайской области
9
Қаңтар
2025
|
«СОГЛАСОВАНО» Руководитель ГУ «Отдел образования» Карабалыкского района» Управления образования акимата Костанайской области Сапанова Д.С. __________
|
|
«Утвержден»на педагогическом совете КГКП «Ясли-сад «Айналайын» отдела образования Карбалыкского района» Управления образования акимата Костанайской области «27» августа 2024 года протокол №1 Директор ясли-сада Муртазина С.М._________
|
Мектепке дейінгі мекемеде
қазақ және орыс тілдерінде оқытылатын топтарға
жұмыс оқу жоспары
Рабочий учебный план
Дошкольного образования
с казахским и с русским языком обучения
КГКП «Ясли-сад «Айналайын» отдела образования
Карабалыкского района»
Управления образования акимата
Костанайской области
на 2024-2025 учебный год
п.Карабалык, 2024 г.
Содержание
Рабочий учебный план дошкольного образования с казахским языком обучения
……………...…………...……………................................стр. 3 - 8
Рабочий учебный план дошкольного образования с русским языком обучения …………………………….................................стр. 9 - 14
2024-2025 оқу жылына
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының
«Қарабалық ауданы білім бөлімінің «Айналайын» бөбекжайы» КМҚК
Жұмыс оқу жоспары
Жұмыс оқу жоспары жас кезеңдері бойынша ең жоғары оқу жүктемесін белгілейді Қазақстан Республикасы Білім Министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы №348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты негізінде жасалды.
Тәрбие-білім беру процесі балалардың коммуникативтік, танымдық, зияткерлік, шығармашылық дағдыларын, зерттеу қабілеттерін дамытуға, дене бітімін дамытуға, әлеуметтік-эмоционалдық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған және білім және ғылым министрінің м. а. бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын іске асыру үшін балалар қызметінің әртүрлі түрлері арқылы ойын түрінде ұйымдастырылған қызметті интеграциялау арқылы жүзеге асырылады 2016 жылғы 12 тамыздағы №499 қаулысымен бекітілген.
Тәрбиелеу-білім беру процесінде: әр баланың қызығушылықтарын, ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, жалпы адами және ұлттық құндылықтар негізінде оларды толыққанды дамыту мен әлеуетін ашу жүзеге асырылады; балалардың құқықтарын, өмірін қорғау, денсаулығын нығайту қамтамасыз етіледі;салауатты өмір салтының негіздері, қауіпсіз өмір сүру дағдылары, қимыл-қозғалыс, бейімделу, коммуникативтік, әлеуметтік-эмоционалды, когнитивтік дағдылар, өзіне, отбасына, құрдастарына, қоршаған ортаға адамгершілік қарым- қатынасы, тәрбиеленушілердің қарым-қатынас мәдениеті, ұлттық бірегейлік пен азаматтық негіздері, патриотизм қалыптасады; тәрбиеленушілердің физикалық, зияткерлік, танымдық-сөйлеу, көркем- эстетикалық, шығармашылық қабілеттері дамиды; Отанға, ана тіліне сүйіспеншілік тәрбиеленеді; баланың мектепте оқуға физикалық, психологиялық, эмоционалдық, әлеуметтік дайындығы үшін тең бастапқы мүмкіндіктер беріледі.
Тәрбиеленушілердің құзыреттіліктерін, физикалық және жеке қасиеттерін дамыту олардың жас ерекшеліктеріне сәйкес біліктері мен дағдыларын қалыптастыру арқылы жүзеге асырылады.
Мектепке дейінгі мекемеге ерекше білім беруді қажет ететін балалар барады. Балалармен психологиялық-медициналық-педагогикалық консультацияның қорытындысына сәйкес баланың диагнозын ескере отырып бағдарламаны бейімдеу арқылы жеке көзқараспен мектепке дейінгі ұйымның бағдарламасы бойынша тәрбие мен оқыту ұйымдастырылды.
Ортаңғы топта 1 бала
Ересек топа 6 бала
Балалардың құзіреттілігін, дене және тұлғалық қасиеттерін дамыту жас ерекшеліктеріне сәйкес іскерлік пен дағдыларды қалыптастыру арқылы жүзеге асырылады.
Бөбек жасындағы балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жұмыс жоспары
Рет № |
Ұйымдастырылған іс-әрекет* |
Жас топтары
|
«Балдырған» кіші топ (2 жастағы балалар) |
||
1 |
Дене шынықтыру |
аптасына үш рет |
Дене шынықтыру** |
күн сайын |
|
2 |
Сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет |
күн сайын |
3 |
Сенсорика |
күн сайын |
4 |
Қоршаған ортамен таныстыру |
күн сайын |
5 |
Сурет салу |
күн сайын |
Мүсіндеу |
күн сайын |
|
Жапсыру |
күн сайын |
|
Құрастыру |
күн сайын |
|
6 |
Музыка |
аптасына бір рет |
|
Музыка*** |
күн сайын |
7 |
Арнайы түзетуші әрекет *** |
күн сайын |
Ескерту:
*Ұйымдастырылған іс-әрекет - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14235 болып тіркелген) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын, оның ішінде мектепке дейінгі ұйымның жұмыс бағытын ескере отырып, балаларды қазақ халқының ұлттық құндылықтарына, отбасылық құндылықтарға, патриоттық сезімге, Отанға деген сүйіспеншілікке, мәдени-әлеуметттік нормаларға баулу, қауіпсіз мінез-құлық қағидаларын қалыптастыру бойынша міндеттерді іске асыру үшін күні бойы педагогтің ойын түріндегі түрлі балалар әрекеті (ойын, қимыл, танымдық, шығармашылық, зерттеу, еңбек, дербес) арқылы ұйымдастыратын кіріктірілген сабағы.
** Бөбек жасындағы балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы балалардың физикалық белсенділігіне уақыт бөлінеді.
*** Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы ән айтуға, музыка тыңдауға, әндерді жаттатуға, импровизацияға, музыкамен ырғақты қозғалыстарға, шулы балалар аспаптарында ойнауға және музыкалық іс-әрекеттің басқа түрлеріне уақыт бөлінеді.
Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жұмыс жоспары
Рет № |
Ұйымдастырылған іс-әрекет* |
Жас топтары |
«Ақ ерке» ортаңғы топ (3 жастағы балалар) |
||
1 |
Дене шынықтыру |
аптасына үш рет |
Дене шынықтыру** |
күн сайын |
|
2 |
Сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет |
күн сайын |
Қазақ тілі |
аптасына бір рет |
|
Қазақ тілі *** |
күн сайын |
|
3 |
Сауат ашу негіздері |
- |
4 |
Математика негіздері |
күн сайын |
5 |
Қоршаған ортамен таныстыру |
күн сайын |
6 |
Сурет салу |
күн сайын
|
Мүсіндеу |
||
Жапсыру |
||
Құрастыру |
||
7 |
Музыка |
аптасына бір рет |
Музыка**** |
күн сайын |
|
8 |
Арнайы түзетуші іс –әрекет**** |
күн сайын |
Ескерту:
* Ұйымдастырылған іс-әрекет - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14235 болып тіркелген) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын, соның ішінде мектепке дейінгі ұйымның жұмыс бағытын ескере отырып, балаларды қазақ халқының ұлттық құндылықтарына, отбасылық құндылықтарға, патриоттық сезімге, Отанға деген сүйіспеншілікке, мәдени-әлеуметттік нормаларға баулу, қауіпсіз мінез-құлық қағидаларын қалыптастыру бойынша міндеттерді іске асыру үшін күні бойы педагогтің ойын түріндегі түрлі балалар әрекеті (ойын, қимыл, танымдық, шығармашылық, зерттеу, еңбек, дербес) арқылы ұйымдастыратын кіріктірілген сабағы.
** Мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы балалардың физикалық белсенділігіне уақыт бөлінеді.
***Мемлекеттік тілді меңгерту мақсатында күні бойы режимдік сәттерде Үлгілік оқу бағдарламасында айқындалған сөздік минимумды үйрету, түрлі балалар әрекетінде тәрбиеленушілердің ауызекі байланыстырып сөйлеуін дамыту, сондай-ақ қазақ халқының мәдениетімен, салттары мен дәстүрлерімен таныстыру, белсенді сөздікті байыту, сөздік нормаларды, мәдениетті қарым-қатынасты игерту ұсынылады.
****Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы музыканы тыңдау, ән айту, әндерді жаттату, импровизация, ырғақты-музыкалық қимылдар, шулы балалар аспаптарында ойнау және басқа да музыкалық әрекеттерге уақыт бөлінеді.
Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жұмыс жоспары
Рет № |
Ұйымдастырылған іс-әрекет* |
Жас топтары |
«Көбелек» ересек топ (4 жастағы балалар) |
||
1 |
Дене шынықтыру |
аптасына үш рет |
Дене шынықтыру** |
күн сайын |
|
2 |
Сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет |
күн сайын |
Қазақ тілі |
аптасына бір рет |
|
Қазақ тілі *** |
күн сайын |
|
3 |
Сауат ашу негіздері |
- |
4 |
Математика негіздері |
күн сайын |
5 |
Қоршаған ортамен таныстыру |
күн сайын |
6 |
Сурет салу |
күн сайын
|
Мүсіндеу |
||
Жапсыру |
||
Құрастыру |
||
7 |
Музыка |
аптасына екі рет |
Музыка**** |
күн сайын
|
|
8 |
Арнайы түзетуші іс-әрекет*** |
күн сайын |
Ескерту:
* Ұйымдастырылған іс-әрекет - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14235 болып тіркелген) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың Үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын, соның ішінде мектепке дейінгі ұйымның жұмыс бағытын ескере отырып, балаларды қазақ халқының ұлттық құндылықтарына, отбасылық құндылықтарға, патриоттық сезімге, Отанға деген сүйіспеншілікке, мәдени-әлеуметттік нормаларға баулу, қауіпсіз мінез-құлық қағидаларын қалыптастыру бойынша міндеттерді іске асыру үшін күні бойы педагогтің ойын түріндегі түрлі балалар әрекеті (ойын, қимыл, танымдық, шығармашылық, зерттеу, еңбек, дербес) арқылы ұйымдастыратын кіріктірілген сабағы.
** Мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы балалардың физикалық белсенділігіне уақыт бөлінеді.
***Мемлекеттік тілді меңгерту мақсатында күні бойы режимдік сәттерде Үлгілік оқу бағдарламасында айқындалған сөздік минимумды үйрету, түрлі балалар әрекетінде тәрбиеленушілердің ауызекі байланыстырып сөйлеуін дамыту, сондай-ақ қазақ халқының мәдениетімен, салттары мен дәстүрлерімен
таныстыру, белсенді сөздікті байыту, сөздік нормаларды, мәдениетті қарым-қатынасты игерту ұсынылады.
****Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, күні бойы музыканы тыңдау, ән айту, әндерді жаттату, импровизация, ырғақты-музыкалық қимылдар, шулы балалар аспаптарында ойнау және басқа да музыкалық әрекеттерге уақыт бөлінеді.
9
Қаңтар
2025
|